خانه > دسته‌بندی نشده > Hallyu Dream Festival

Hallyu Dream Festival

من خودم شخصا یادم نیود, تازه یادم افتاد … گفتم شاید شما هم یادتون رفته باشه یادتون بندازم….
فردا 2NE1 و Se7en تو Hallyu Dream Festival اجرا دارند.

این فستیوال در 3 روز برگزار میشه  که فردا در روز آخر علاوه بر  2NE1 و Se7en  قراره 22 تا گروه دیگه از جمله super junior, 2AM,2PM, KARA,after school, 4minute, BEAST, T-ara, Shinee, FTIsland, Davichi, Miss A , MBLAQ, UKiss, Secret, … هم اجرا داشته باشند و از شبکه SBS هم قراره پخش بشه.

دارم با خودم میگم فردا عجب روزی هست «SBS , MV , Concert» واییییییییییییییی

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده برچسب‌ها: , ,
  1. honeyeli
    سپتامبر 11, 2010 در 8:35 ب.ظ.

    این کنسرت فکر کنم همون SBS Inkigayo باشه آره؟
    فردا سکته ی قلبی نکنیم خیلیه 😀

    • سپتامبر 11, 2010 در 9:39 ب.ظ.

      فکر نکنم, چون یه چیز مربوط به صنعت توریست کره است که این چند وقت کره بدجوری داره روش کار میکنه.
      http://www.hallyudreamfestival.or.kr
      صبح باید چند تا قرص قلب بخورم, وگرنه ممکنه دیر بشه 😉

      • honeyeli
        سپتامبر 12, 2010 در 12:44 ق.ظ.

        آها ممنون عزیزم :X

  2. Parastoo
    سپتامبر 12, 2010 در 12:05 ق.ظ.

    واقعا فردا عجب روزیه 😀 الهه جون من از امشب باید بخورم وگرنه تا صبح دووم نمیارم!! 😉

  3. shaghayegh
    سپتامبر 12, 2010 در 12:11 ق.ظ.

    مال جذب توریست ه
    ببین چه کارها که برای جذب توریست نمی کنن.خوش به حال مردمشون.کلی کیف می کنن

    داشتم عقده ای می شدم.همش بیگ بنگی ها و سوجو ها با گروه های دختر هم کمپانیشون می رفتن توی اجراها و پشت صحنه با هم عکس مینداختن و … ولی از وقتی من طرفدار 2pm و 2am شده بودم wonder girls توی کره نبودن که بخوان با هم باشن
    خیلی خوشحالم که miss A هست

  4. سپتامبر 12, 2010 در 12:19 ق.ظ.

    فکر کنم من هم سکته کنم جز yg family یو-کیس هم اجرا داره!(نخندین 😐 )
    شقایق جون خوشحالی؟یعنی از miss A خوشت میاد؟!چه عجب!

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 1:21 ق.ظ.

      چرا بخندیم عزیزم؟!!!!

    • shaghayegh
      سپتامبر 12, 2010 در 1:46 ق.ظ.

      من از Miss A خیلی خیلی خوشم میاد
      گروه خیلی باحالین.بچه هاش هم خیلی خوبن

      • سپتامبر 12, 2010 در 1:48 ق.ظ.

        منم خیلی ازشون خوشم میاد!بچه هاش عالین
        سبکشون رو هم دوست دارم.اما نمیدونم چرا اینقدر همه بدشون میاد! 😀
        درسته مثل 2ne1 نمیشن اما بین گروه های دختر کره گروه خوبین!چه زود هم معروف شدن
        بعد از YG که خودم خیلی قبولش دارم JYP کارش خیلی درسته

      • honeyeli
        سپتامبر 12, 2010 در 1:50 ق.ظ.

        Missy هنوز معلوم نیست MissA تازه کارش رو شروع کرده شاید بعدها از 2NE1 هم جلو بزنه.

  5. سپتامبر 12, 2010 در 1:25 ق.ظ.

    خب چون ممکنه به نظر بعضیا خنده دار باشه!u-kiss!!!فکر نمیکنم طرفدارای زیادی داشته باشن!یا خیلی گروه کوچکی به نظر بیان!که پیشرفتی هم در کارشون ندارن!
    راستی هانیه جون مرسی از نظرات.هرچی که من میخواستم بگم رو گفتی.حرف دل منو زدی.حرف راست رو باید از هانیه و VIP ها شنید!
    تشکر!

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 1:48 ق.ظ.

      یو کسیا بچه های خیلی ماهین عزیزم شاید زیاد طرفدار نداشته باشند ولی Anti Fan هم ندارند.

      خواهش میکنم عزیزم به هر حال حرف دل خودمم بود. دیگه دارند شورش رو در میارن نمیشه همینطور هیچی نگفت!!
      من عذر میخوام که بحث رو به اونجا کشوندم واقعا Sorry

  6. سپتامبر 12, 2010 در 1:53 ق.ظ.

    به نظر منم ممکنه در آینده از 2ne1 هم جلو بزنه!البته هیچی 2ne1 نمیشه
    اما فکر کنم JYP برای این گروه در آینده برنامه هایی داشته باشه…به نظر من خیلی معروف میشن
    هانیه جون هر چقدر VIP ها با شعورند این triple s ها… 😀
    و اصلا هم تقصیر تو نبود!قبلا هم از این بحثا پیش اومده بود!من واقعا نیمتونم تحملشون کنم

  7. سپتامبر 12, 2010 در 1:57 ق.ظ.

    نمیتونم*

  8. shaghayegh
    سپتامبر 12, 2010 در 2:03 ق.ظ.

    آخ جون
    با triple s ها دعواتون شده بود؟
    کاش می گفتین من هم میومدم :دی

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 2:07 ق.ظ.

      آره شقایق جونم توی وبلاگ Missy جون اون هم سره یه چیزه مسخره اصلا ما داشتیم در مورد کیبوم یوکیس حرف میزدیم واقعا این تریپل اسها در نوع خودشون چیزهای عجیبی هستند.

      • shaghayegh
        سپتامبر 12, 2010 در 2:10 ق.ظ.

        آره هانیه جونم
        من وقتی می بینم همشون یه مدل ان واقعا شاخ در میارم
        فرقی نداره طرفدار کدوم باشن.حتی با اینکه یه سری هاشون همدیگه رو نمی شناسن اخلاقشون عین همه

  9. سپتامبر 12, 2010 در 2:07 ق.ظ.

    شقایق جون دعوا چیه.ما هیچ حرفی نمیزنیم بعد اینا میان میگن شما توهین میکنید و …!مشکل دارن همشون!دفعه ی بعد خبرت میکنم بیای 😀
    من بهتره دیگه اینجا حرفی نزنم چون ممکنه بیان اینجا رو هم به گند بکشن 😐
    sorry هانیه جون

    • shaghayegh
      سپتامبر 12, 2010 در 2:12 ق.ظ.

      «توهین می کنین» شده تکیه کلام fan های ایرانی.تا یه کم انتقاد کنی می گن توهین می کنی
      حرف منطقی توی کتشون نمی ره

      • سپتامبر 12, 2010 در 2:12 ق.ظ.

        موافقم

      • honeyeli
        سپتامبر 12, 2010 در 2:17 ق.ظ.

        دقیقا!!

  10. سپتامبر 12, 2010 در 2:08 ق.ظ.

    هانیه جون پدیده ان این تریپل اس ها

  11. سپتامبر 12, 2010 در 2:22 ق.ظ.

    اوخ اوخ الان پیداشون میشه! من تو کف اینم که اینا چه شبکه ماهواره ایه قوی دارن کافیه کلمه ای راجع به اس اس بگی یه دفعه همه با هم حمله میکنن! با سرعت نور خبردار میشن

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 4:10 ق.ظ.

      bunnt جونم خیلی باحال بود کلی خندیدم واقعا هم همینطوریند =))

  12. سپتامبر 12, 2010 در 4:21 ق.ظ.

    منم مي خوام ببينم اما نيستم..حيف شد ولي ميدونم2NE1و SEVENمثل هميشه اجراشون توپ ميشه

  13. سپتامبر 12, 2010 در 5:08 ب.ظ.

    سلام
    بچه ها من عکس کیم بومم رو هم میبینم :-s
    واقعا هست یا من چون خیلی دوسش دارم تصور می کنم عکس اونه ؟ :دی

    دستتون درد نکنه .. خیر سرم منم triple s هستم :(((((

    شوخی کردم.حق دارید.منم دیگه خسته شدم از حرفاشون.اگه از اونا بدم بیاد اما از گروه خودم که بدم نمیاد :D:D:D:D

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 5:33 ب.ظ.

      فاطمه جونم حساب شما جداست. تو خیلی باهاشون فرق میکنی عزیزم :X

      • سپتامبر 12, 2010 در 6:25 ب.ظ.

        mrc azizam :*:*:

      • سپتامبر 12, 2010 در 7:03 ب.ظ.

        hala vaghean kim bum ham hast ? :D:D

        • honeyeli
          سپتامبر 12, 2010 در 11:46 ب.ظ.

          آره گلم خودشه 😉

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 7:34 ب.ظ.

      خودشه فاطمه جونم

  14. سپتامبر 12, 2010 در 10:34 ب.ظ.

    من رفتم همه ي 382 تا نظر رو خوندم
    هانيه جون خيلي گليييييييييييي
    مرسي كه جلوشون وايسادي
    منم كه هميشه عقب مي افتم . الانم جفت چشام داره در مياد ديگه دور و برم رو نميتونم ببينم . بازم ميگم خيلي ازت ممنونم

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه