خانه > BIGBANG Diary, Taeyang Diary, Uncategorized > TY Diary, Part 7: I really need a girl this year

TY Diary, Part 7: I really need a girl this year

قسمت هفتم: من واقعاً امسال به یه دختر نیاز دارم.

با این شخصیت خجالتی ای که ته یانگ داره تا به حال با هیچ دختری قرار نگذاشته.

«من واقعاً دوست دارم امسال با دختری آشنا بشم. احساس میکنم با بزرگتر شدنم، دیگه نمیتونم با کسی قرار بگذارم.»

ته یانگ حسرت زندگیه دو نفر رو میخوره، «سین» و همسرش «جونگ های یونگ». ته یانگ میگه: وقتی می بینم سین اینقدر شاد زندگی میکنه پیش خودم میگم که من هم باید مثل او زندگی کنم.

«فکر میکنم سه ماه پیش بود که سین من رو به شام دعوت کرد. موقع شام وقتی های یونگ نونا رو با هایوم، هارانگ و هایول دیدم، تحت تاثیر قرار گرفتم.»

چیزی که او دید، یه خانواده ی خوشبخت بود. خانواده ای بود که با دیدنش هر کسی خوشحال میشه.

به هر حال ته یانگ مردی است که در قرار گذاشتن ضعف های زیادی داره. او خیلی در این مورد افکار منفی ای داره مثلا همیشه به این فکر میکنه که «نکنه رابطه ی خوبی نداشته باشیم؟» یا «نکنه سربار همدیگه بشیم؟» و …

«من اولین عشقم رو در دوران مدرسه داشتم.احساس میکردم که رابطه امون خوب پیش نخواهد رفت. الآن که بهش فکر میکنم می بینم که میتونستیم رابطه ی خوبی داشته باشیم…»

او مدام از اینکه اینقدر باعث اذیت اولین عشقش شده خودش رو مقصر میدونه، دختری که سخت درس میخواند.

«او میخواست در امتحانات ورودیه دبیرستان زبان های خارجی شرکت کنه. برای همین خیلی درس میخواند، و من احساس کردم اون زمان در دو راهیه ارتباط با من و درس خواندن گیر کرده.»

از اینکه میدید اون در راهش داره تلاش میکنه، خودش رو عقب کشید. بعد از اون هیچوقت با کسی قرار نگذاشت و سرش به حال تمرین ها گرم شد.

او شخصیتی داره که وقتی روی موضوعی تمرکز میکنه، غرق اون موضوع میشه، و در این راه جدی و حساب شده قدم بر میداره و همین موضوع مانع قرار گذاشتن او شد.

«همه خیلی راحت با افراد مختلف ارتباط برقرار میکنند، نمیدونم چرا من اینطور نیستم؟»

Original article: here

Translate to English By: bbjet @ kbites

Translate to Persian By: Honeyeli @ BigBangLife.Wordpress.Com

دسته‌ها:BIGBANG Diary, Taeyang Diary, Uncategorized برچسب‌ها: , , , ,
  1. shabnam
    دسامبر 6, 2010 در 6:16 ب.ظ.

    سلاااام مرسيييييي هانيه جون خيلي ممنون
    سين كيه؟؟؟البته همسرش همون بازيگر بازگشت ايلجيما و بوسه ي موزيانه بايد باشه درسته؟
    راستي يه سوال من امروز يه جايي خوندم كه تاپ و هيون جونگ باهم دوستناي صميمي هستن درستهههههههه؟؟؟؟ اصلا تو تيپ همديگه نيستن
    مرسييييييي عزيزم

    • EmE
      دسامبر 6, 2010 در 9:56 ب.ظ.

      سین یکی از سهام داران و مدیران ارشد YG است که قبلاً در گروه دونفره ی Jinusean خواننده بوده! زنش درسته، همونه که میگی: نقش مادر کیم هیون جونگ رو داشت!

  2. shabnam
    دسامبر 6, 2010 در 6:46 ب.ظ.

    البته اگه طرفداراي هيون جونگ اينجا هستن بد برداشت نكنن سوتفاهم نشه براشون منظورم اين بود كه كلا بهم نميخورن نه اينكه اون بده

    • EmE
      دسامبر 6, 2010 در 9:57 ب.ظ.

      آره، دوست هستند! از دوران دبیرستان! با هم همکلاس بودند…

  3. shabnam
    دسامبر 6, 2010 در 6:48 ب.ظ.

    هانيه جون من الان ميخواستم haru رو دانلود كنم پسورد ميخواست ميشه پسوردشو بگي لطفا؟

    • EmE
      دسامبر 6, 2010 در 9:58 ب.ظ.

      persianvips

  4. دسامبر 6, 2010 در 7:03 ب.ظ.

    ey khodaaaaaaaaaaaa….ghalbeman terkid:((
    tae yang bichare…vaghean omidvaram bet0one yekio peyda kone va zendegiye kh0obi dashte bashe ta hadi ke dg hasrate in khanevade ro nakore!

  5. mahsa
    دسامبر 6, 2010 در 9:31 ب.ظ.

    ولی SOL کافیه یه رابطه رو شروع کنه.دیگه همه چیز خوب پیش میره به نزر من چون بلد نیست ادا بیاد و خودش هست…خودشم که شخصیت عالی داره.امیدوارم به خانواده ای که می خواد داشته باشه و لایقش هم باشن برسه

  6. mahsa
    دسامبر 6, 2010 در 9:41 ب.ظ.

    منظورم نظر بودا.HeH…sorry

  7. mahsa
    دسامبر 6, 2010 در 10:05 ب.ظ.

    الان خوندن yung hua رو گوش دادن.مرسی…هر دو خوب بود ولی من از مال اون بیشتر خوشم اومد

    • EmE
      دسامبر 6, 2010 در 10:21 ب.ظ.

      منظورت از مال اون، یونگ هوا است یا دائه؟

  8. mahsa
    دسامبر 6, 2010 در 10:06 ب.ظ.

    ولی آهنگی که dae خوند قشنگ تر بود

    • EmE
      دسامبر 6, 2010 در 10:24 ب.ظ.

      من که به شخصه انتظار نداشتم یونگ هوا خوب بخوانه! ولی بد نخواند! هر چند به پای دائه نمیرسید! به نظر من بهترین Vocalist در کره دائه است! (با اینکه ته یانگ و بچه های 2AM و JYJ و جونسوی 2PM هم عالی میخوانند ولی من صوت دائه رو بیشتر میپسندم) فوق العاده است…

  9. دسامبر 6, 2010 در 10:38 ب.ظ.

    ببخشید که موضوع بی ربطی رو میگم!اما ما,یعنی اون وبلاگی که من توش هستم(یوکیس),قراره یک برنامه ی رادیویی رو شروع کنیم!و اولین قسمتش هم 5 شنبه اجرا میشه!(البته هیچ کدوم طرفدار این گروه نیستید ولی) خوشحال میشم گوش کنید!میتونید به لینک زیر هم سر بزنید:
    http://bingeulkiss.wordpress.com/2010/12/05/bingeulkiss-radio-show/

  10. shabnam
    دسامبر 7, 2010 در 1:18 ق.ظ.

    مرسييييييييييييييييييي منصوره جون(اسمتو درست گفتم؟)

    • EmE
      دسامبر 7, 2010 در 5:25 ق.ظ.

      بله درسته…

  11. mahyar
    دسامبر 7, 2010 در 2:06 ق.ظ.

    اجرای یونگ هوا رو دیدم هانیه خانوم راستش انقدر پایین خوند منم بودم میتونستم اونجوری بخونم البته اگه کسی اینجا طرفتارشه خیلی ازش معذرت میخوام
    دستتونم خیلی خیلی مرسی

  12. دسامبر 7, 2010 در 2:57 ق.ظ.

    مرسی نمیدونم چرا تا حالا به زن سین دقت نکرده بودم
    مطمئنا ته یانگ دختر مورد علاقش را پیدا میکنه
    فقط امیدوارم سر و صدای در کار نباشه

  13. mahyar
    دسامبر 7, 2010 در 3:30 ق.ظ.

    یه سوال داشتم حالا هر یک از دوستان لطف بکنه جواب بده ممنون میشم
    بیگ بنگ تو برنامه MBC Star Dance Battle 2009 شرکت نکرده؟
    اگه شرکت کرده لینکشو اگه دارید بدید منم دانلود کنم خیلی ممنون

    • EmE
      دسامبر 7, 2010 در 5:25 ق.ظ.

      آقا مهیار، فقط ته یانگ و سونگری شرکت کرده بودند. این هم لینک دانلودش:
      http://www.mediafire.com/?t4r62h5gl7zpvag
      فوق العاده بودند! ببینی می فهمی…

  14. shabnam
    دسامبر 7, 2010 در 1:03 ب.ظ.

    دوباره سلام ميگم كه اين لينك دومين پارت HARU اون پسوردو قبول نميكنه

    • EmE
      دسامبر 7, 2010 در 4:34 ب.ظ.

      شبنم من چکش کردم! میومد!
      persianvips
      شاید Caps Lock کیبوردت بازه و حروف رو بزرگ میزنه؟
      شاید روی فارسی است و فارسی تایپ میکنه؟
      یکبار دیگه دقیقاً اون چیزی که من نوشتم رو بزن…

  15. shabnam
    دسامبر 7, 2010 در 1:04 ب.ظ.

    به جز اولي اون سه تاي ديگه كلا اين پسوردو قبول نميكنه چراااا؟؟؟؟

    • EmE
      دسامبر 7, 2010 در 4:36 ب.ظ.

      !!!!!!!!!!

  16. شینا
    دسامبر 7, 2010 در 4:23 ب.ظ.

    بچه ها سلام بیاین اینجا موزیک ویدیو با زیرنویس فارسی درخواست بدین تا حالا خیلی ترجمه کردن برین گوشه چپ وب و رو موزیک ویدیو کرهای با زیرنویس فارسی کلیک کنین.www.2chingoo.blogfa.comاراشون عالیه

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

