خانه > 2NE1 MVs, Farsi Sub Videos, Music Videos, Music Videos With Farsi Sub, Videos > 2NE1 – Can't Nobody MV – With Farsi Sub

2NE1 – Can't Nobody MV – With Farsi Sub

این هم از آخرین میوزیک ویدئوی بچه های 2NE1. از حالا به بعد باید اجراهاشون رو دنبال کنیم.

دانلود میوزیک ویدئو با زیر نویس فارسی:

DOWNLOAD AVI

دانلود میوزیک ویدئو بدون زیرنویس (145.86 MB):

DOWNLOAD MP4

  1. Parastoo
    سپتامبر 12, 2010 در 1:02 ب.ظ.

    خیلییییییییی قشنگ بود 😀 همشون عالی شده بودن مخصوصا مینزی! 😀 موهای بلند خیلی بهش میاد فقط اگه یخورده بتونه لاغر کنه دیگه حرف نداره! 😉 بقیشون هم خیلی عالی بودن…
    وای منم از الان برا اجراهاشون لحظه شماری میکنم تا دو سه ساعت دیگه فکر کنم بیاد! 😀
    منتظر زیرنویستون هم هستم, دستتون خیلی خیلی درد نکنه 😀

    • Parastoo
      سپتامبر 12, 2010 در 1:13 ب.ظ.

      ببخشید اشتباه محاسباتی رخ داد! 😉 زودتر اومد! 😀 من رفتمممممممممممممم…! 😀

      • Parastoo
        سپتامبر 12, 2010 در 2:53 ب.ظ.

        وااااااای که چقدر اجراهاشون عالی بود 😀 خیلی باحاله که سه تا اجرا دارن, من آهنگ Go Away رو خیلییییی دوست دارم البته اونای دیگه رو هم دوست دارم! 😀 واقعا آهنگاشون مناسب پارتی و کلاب های شبانه ساخته شده, رقص و فضای Go Away هم
        که کاملا مثل پارتی شده بود!
        از رنگ موهای بوم خیلی خوشم اومده بهش خیلی میاد کلا همشون عالی بودن, دیگه چی بهتر از سه تا اجرا با سه مدل لباس و صحنه!! 😀
        راستی از بیگیا هم خبری نبود…! 😉

      • honeyeli
        سپتامبر 12, 2010 در 5:15 ب.ظ.

        من هم اجراهاشون رو دیدم واقعا عالی بود. همینجوریش از Go away خیلی خوشم میومد الان که اجراش رو هم دیدیم بیشتر خوشم اومد.
        2NE1 nolja!!
        😀

  2. لایرا
    سپتامبر 12, 2010 در 5:30 ب.ظ.

    ممنون عزیزم.من clap your handsدانلود کردم تصویرو صدا با هم نمیومدن.چکار کنم؟اونو با زیر نویس نمی ذاری؟

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 7:33 ب.ظ.

      لایرا جونم چون کیفیتش بالا بود اینطوری میشه برات، با زیرنویس گذاشتیم عزیزم

  3. dorna
    سپتامبر 12, 2010 در 5:40 ب.ظ.

    سلام یه خواهش ازتون دارم میشه لطف کنید اهنگ gameگروه gp basic رو ترجمه گنید گروشون جالبه 5 تا ذختره 14 ساله رپرشونم 11 ساله هست

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 7:32 ب.ظ.

      درنا جون اگر درخواستی از بیگ بنگ یا 2NE1 داری چشم ولی ما غیر از اینا کار نمیکنیم

  4. لایرا
    سپتامبر 12, 2010 در 9:59 ب.ظ.

    هانیه حالا چکار کنم؟درجه کیفیت پایینترشو گذاشتی؟

  5. سپتامبر 12, 2010 در 10:21 ب.ظ.

    موزيك ويديوي خيلي جالبي بود
    من فقط دلم ميخواد بدونم چقدر خرج لباساشون شده 😀

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 10:33 ب.ظ.

      عاطفه از اونجایی که جرمی اسکات عاشقه 2NE1 هست فکر کنم بهشون Free دادشون 😀
      کلا هر چی لباس توی این ویدیو هست طراحش جرمی اسکات بوده وقتی 2NE1 رو هم دیده توی تویترش در موردشون گفته. از بین همشون هم عاشق مینزیه 😀

  6. Parastoo
    سپتامبر 12, 2010 در 10:39 ب.ظ.

    زیرنویسش خیلی عالی بود 😀 واقعا مرسیییییییییی
    لایریکش قشنگه ولی به جز cl تیکه های بقیه خیلی کوتاهه و فقط همون رو تکرار میکنند!
    اما در کل دست تدی درد نکنه کارش مثل همیشه عالیه و حرف نداره…! 😀

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 10:42 ب.ظ.

      خواهش میکنم عزیزم.

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه