Gd and SOL on Sketchbook with farsi sub

این هم مصاحبه و اجرای ته یانگ و جی دی تو برنامه Sketchbook .

قبل از اینکه مصاحبه شروع بشه, ته یانگ به همراه جی دی آهنگ I need a girl رو اجرا کردند. و بعد از پایان مصاحبه هم ته یانگ آهنگ های Just a feeling و only look at me رو اجرا کرد.

واقعا سوالات جالب بود, که میشد گفت اصلا کلیشه و تکراری نبود.

اجرا هم که واقعا عالی بود. مخصوصا اجرای only look at me که با این سبک اجرا برای من یکی که جدید بود. (البته به نظرم اومد یکی از همخوان ها متاسفانه سر این آهنگ یه کم داره خارج میخونه, که البته تو اجرای عالی ته یانگ گم شد.)

download part1

download part2

download part3

دانلود اجراهای ته یانگ در این برنامه:

«download «I need a girl


«download «Just a feeling


«download «Only look at me

  1. ژوئیه 28, 2010 در 6:38 ب.ظ.

    بدو اپیدمممممممممممممممممممممممممممممممممم

  2. ژوئیه 28, 2010 در 7:10 ب.ظ.

    سلام هانیه جونم……….
    چه طوری عزیزم؟میگم وب قبلیمون که فیلی شد رفت……یه وب دیگه زدم..خوش حال میشم لینکمون کنیبا همون اسم وب….ممنونبوووووووس

  3. ژوئیه 28, 2010 در 7:11 ب.ظ.

    تو این تاپ لیسته هم سومی که
    هر روز میام رای میدم اول شی
    مرسی عزیزم. ایشالا با کمک شما ما هم اول میشیم

  4. ژوئیه 28, 2010 در 8:29 ب.ظ.

    هدیه جون من هم علاوه بر این بلاگم یه فن کلاب برای ft-island زدم خوشحال ميشم منو با اسم
    ღ♥ღFive Treasure Island Iranian Fanclubღ♥ღ
    بلينكي
    شما هم لينك شدي عزيزم
    اينم ادرسش:
    http://ft-island.tk

  5. EmE
    ژوئیه 28, 2010 در 8:30 ب.ظ.

    من عاشق جواب های آخرشون راجع به بیگ بنگ بودم!!! واقعاً افتخار کردم VIP هستم.

    من مطمئنم که بیگ بنگ هم به تو افتخار میکنه عزیزم

  6. ژوئیه 28, 2010 در 11:32 ب.ظ.

    مرسی متاسفانه این برنامه را از دست داده بودم
    رفتم دانلودش کنم

  7. ژوئیه 29, 2010 در 12:10 ق.ظ.

    سلام
    کی بی اس شما بازه؟ کارتی نیست مگه؟
    کارت خوان دارین؟کارت خریدین؟
    نمی دونم چی کار کنم
    راستی ام بی سی و … رو چه طوری بگیریم
    دیش اضافه؟

  8. EmE
    ژوئیه 29, 2010 در 12:23 ق.ظ.

    وای الهه الآن اجراهای sketch رو دیدم. فوق العاده بود. خوش به حال اون دختره از تماشاچی ها که ته یانگ رو بوس کرد (بدجوری هم بوسش کرد بیشتر شبیه تو گوشی بود، بس که هول شد. اصلاً باورش نمیشد!!!)
    این ته یانگ هم همیشه عینک هاش توی اجراها میفته! اینجا توی Only Look at Me وقتی چرخ زد افتاد، توی MKMF هم وقتی برگردون زد افتاد! آخه تو که میخوای اینطور برقصی عینک نزن! حیف نیست چشم های به اون قشنگی رو زیر عینک قایم میکنی؟!!!

  9. ژوئیه 29, 2010 در 12:33 ق.ظ.

    آپمممممممممممم
    بدو بیا که منتظرم

  10. پرستو
    ژوئیه 29, 2010 در 1:03 ق.ظ.

    وای چقدر اجرای I need a girl قشنگ بود دیدید اول که داشت از اون بالا میومد همه یا نیششون تا بناگوش باز شده بود یا فکشون با کف زمین هموار ! اون تیکه که به یکی از فنا میگه ببوستش که دیگه من ولو شدم کف زمین دختره هم با وجود اینکه هول شده بود اما معطل نکرد…
    مصاحبشون هم خوب بود زیرنویس هم مثل همیشه عالی

    راستی من بالاخره خونه ی جدیدشون رو دیدم تو Real sound by taeyang یه خورده نشون میدن؛ نه واقعا تو کمتر از یه سال پیشرفت قابل توجهی داشتن البته اگه اشتباه نکرده باشم و خونه شون بوده باشه

  11. EmE
    ژوئیه 29, 2010 در 3:13 ق.ظ.

    الان میرم Real Sound رو دانلود کنم…. من دو پارت بیشتر از قسمت اول رو ندیدم. امشب تمومش میکنم.

  12. هانیه
    ژوئیه 29, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    وای الهه جونم مرسی

  13. آوا
    ژوئیه 29, 2010 در 3:04 ب.ظ.

    خیلی خوب بود مرسی من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم فکر نمی کردم بیگ بنگ انقدر توی ایران طرفدار داشته باشه عاشقتممممممممممممممممم

  14. ژوئیه 29, 2010 در 3:32 ب.ظ.

    سلاممممممممم
    مرسی عالیییییییییییییییی
    اپم

  15. ژوئیه 29, 2010 در 5:45 ب.ظ.

    واقعا خسته نباشید بچه ها
    من خیلی این برنامه رو دوست دارم ولی نمیدونم چرا همیشه قسمت های مهم رو از دست میدم
    ولی عیبی نداره الان دانلودش میکنم
    مرسی بچه ها

  16. اشلی
    ژوئیه 29, 2010 در 6:02 ب.ظ.

    سلام خوووبین؟ببخشید میشه فایل زیرنویس موزیک ویدئوی seven رو جدا هم بذارین؟خواهش میکنم …میسییییییییییییییییییی
    هانیه: نه اشلی جونم نمیشه. ولی توی فرشیر هست میتونی online نگاش کنی حتما نمیخواد دانلود بشه

  17. ژوئیه 29, 2010 در 10:58 ب.ظ.

    خیلی قشنگ بود راستش چند وقته حالم خوب نیست
    ولی با دیدن این برنامه کلی خندیدم
    مخصوصا اونجا که رئیس یانگ به سونگری میگه از پله ها برو پائین
    وای بازم ممنون
    چرا ناهید جونم؟؟؟
    رئیس YG خیلی باحاله

  18. ژوئیه 29, 2010 در 11:01 ب.ظ.

    یک اشتباه دیگه
    خبر را باید برای strong heart میگذاشتم
    این جی دی همش حواس منو پرت میکنه

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

