خانه > Farsi Sub Videos, Uncategorized, Variety Shows, Variety Shows With Farsi Sub, Videos > Strong Heart- EP35 – YBRI Cut – with farsi sub

Strong Heart- EP35 – YBRI Cut – with farsi sub

حتما همتون تا حالا اخبار strong heart رو دنبال کردید و کم و بیش میدونید تو اپیزود 35 چه خبر بوده.

اما حالا میتونید به طور کامل ببینید چه اتفاقاتی افتاده و کی چیکار کرده.

از هانیه جون هم بابت ترجمه قشنگ و کاملش ممنون.

چون حجم بالا بود , در دو قسمت گذاشتم.

download links for part 1

part1

part2

download links for part 2

part1

part2

part3

  1. پرستو
    ژوئیه 28, 2010 در 11:13 ق.ظ.

    وای مرسی من قسمت 35 رو دانلود کرده بودم اما با زیرنویس فارسی یه حال دیگه ای داره الان دارم قسمت 36 رو دانلود میکنم این تموم شد میزنم دانلود شه بازم ممنون

  2. ژوئیه 28, 2010 در 11:37 ق.ظ.

    خیلی ممنون به خاطر همه زحمتها
    خسته نباشید

  3. پرستو
    ژوئیه 28, 2010 در 12:50 ب.ظ.

    وای چقدر قسمت 36 باحال بود سونگری واقعا اینجا خوب خودش رو نشون داد بیچاره تائه یانگ یه بارم که حرف زد از سونگری باخت ولی سونگری تو رقص ها جلو تائه کم آورد! اما اگه جی دی بود سونگری رو راحت نمیذاشت, کلا فقط جی دی حریفه سونگریه!
    الهی بمیرم Rain هم گفته بچه های بیگ بنگ بهترینن و گروه فوق العاده ایه تو FO هم گفته بود من خیلی دائه رو دوست دارم….

    آخرش هم که سونگری برنده شد هورااااااااااااااا

  4. پرستو
    ژوئیه 28, 2010 در 12:51 ب.ظ.

    گفتم حجمش کمه؛ پس بیگ بنگ کات بود ولی همینش هم خیلی خوبه میسی

  5. ژوئیه 28, 2010 در 2:28 ب.ظ.

    سلااااام
    نوشته بود دو نظر
    من رو مچل کردید؟
    پس من کی اول شم؟

  6. ژوئیه 28, 2010 در 2:42 ب.ظ.

    می گما
    من با سون آشنا نبودم
    آما وقتی بازی باحالش رو دیدم واقعا مجذوبش شدم
    میشه یه لفطی کنی؟
    یکی دوتا اهنگ باحال شاد خفن انرژی که رقص می کنه (فکر کنم باحال برقصه نه؟)
    بهم معرفی کن بدانلودمیه چند تا آهنگ با GD و Taeyang ازش گذاشتم دانلود کردی؟
    برای رقصش هم ویدیو جدیدش خوبه ولی امروز (پنجشنبه) اجرا داره حتما اجراهاش رو میزارم که دانلود کنی باشه شیما جون؟

  7. EmE
    ژوئیه 28, 2010 در 7:13 ب.ظ.

    دست و پنجولت درد نکنه الهه جون هم برای این و هم برای sketchbook

  8. ميشا ش
    ژوئیه 28, 2010 در 9:29 ب.ظ.

    پرستو تو از كجا ميگيري ؟ بگو منم بگيرم !

  9. پرستو
    ژوئیه 29, 2010 در 1:03 ق.ظ.

    میشا ش جون اینم لینکه دانلود قسمت 36 :

    http://www.megaupload.com/?d=6QR0Q9W2

    فقط هنوز زیرنویس نداره ها!

  10. paradiso
    ژوئیه 29, 2010 در 7:59 ق.ظ.

    دست دو تاتون درد نکنه دانلود کردم ولي هنوز نديدم البته قبلا حرفاشونو خونده بودم خيلي خنده دار بودن
    من دارم مي رم مسافرت زياد آپ نکنيد که وقتي برگشتم و اومدم اينجا مخم هنک نکنه

  11. هانیه
    ژوئیه 29, 2010 در 10:53 ق.ظ.

    سلام الهه جونم خوبی؟
    دستت درد نکنه عزیزم واقعا زحمت کشیدی

  12. ٍآناهیت
    ژوئیه 29, 2010 در 12:17 ب.ظ.

    با اینکه عاشق کره ای هام ولم از تو بهم میخوره,عوضی
    آناهیت جونم فکر کنم راهت تو عوضیه نه من اگر بدت میاد لطف کن تشریف هم نیار اینجا هر چند که این نظرات به ما نیرو هم میبخشه.
    و یک مورد دیگه میتونی خودت جمله ی خودت رو بخونی فکر کنم از قواعد همنشینی چیزی بلد نیستی کلاس چندمی؟!!
    ممنون عزیزم بای

  13. ميشا ش
    ژوئیه 29, 2010 در 6:09 ب.ظ.

    يسي پرستو جونم !

  14. ميشا ش
    ژوئیه 29, 2010 در 6:18 ب.ظ.

    پرستو جونم بعدا سابشم بزار برام عسيسم !

    ميسي

  15. بیتا
    ژوئیه 29, 2010 در 9:04 ب.ظ.

    زیر نویس داره یا نه؟
    اونی که توی وبلاگ هست داره ولی کاملش رو که پرستو لینک داده زیرنویس نداره

  16. akram
    اوت 13, 2010 در 12:09 ب.ظ.

    سلام . دست گلتون درد نکنه ، خیلی قشنگه اما برای کامل دیدنش مشکل دارم چون از هر پارت که دانلود کردم فقط قسمت یکش رو نشون میده و قسمت 2 پارت اول و قسمت 2 و 3 پارت دوم رو نمایش نمیده . باید از نرم افزار خاصی استفاده کنم ؟ در ضمن یه سؤال دارم درباره زیرنویس کردن ، هیچ نرم افزاری رو میشناسین که بشه باهاش زیرنویس ها رو پاک کرد ، چون یه مصاحبه مطبوعاتی دارم که زیرنویس انگلیسی داره و میخوام زیرنویسش رو پاک کنم و زیرنویس خودم رو بجاش بذارم . اگه نرم افزاری برای اینکار میشناسین ممنون میشم کمکم کنین . فعلاً

    • اوت 14, 2010 در 12:43 ق.ظ.

      سلام اکرم جون خوبی؟
      آره عزیزم چون فایل ها از هم جدا شده باید با استفاده از یم نرم افزار به هم چسبیده بشند برای این کار باید از برنامه ی Hjsplit استفاده کنی
      اما برای اینکه زیرنویس رو پاک کنی راه حلی نیست ولی فکر کنم بتونی روی همیون زیرنویس پس زمینه بیاری که من بلد نیستم عزیزم که بخوام راهنماییت کنم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

