خانه > Farsi Sub Videos > 71 into the fire with farsi sub

71 into the fire with farsi sub

یه خبر خوب, با زحمت هانیه جون الان میتونیم فیلم قشنگ into the fire  رو با زیرنویس فارسی و کیفیت DVD ببینیم.

هانی جون, من یکی که جدا ازت تشکر مخصوص میکنم. منتظرم که  زیرنویس 19 هم بیاد 😉

download part 1

download part 2

download part 3

download part 4

download part 5

download part 6

download part 7

download part 8

download part 9

download part 10

download part 11

download part 12

دسته‌ها:Farsi Sub Videos برچسب‌ها: , , ,
  1. sasha
    اکتبر 14, 2010 در 4:50 ب.ظ.

    dastetooon dard nakoneeeeeeeeeeeeeee kheilii khoooobee ke zirnevis shoed….ama ye seria ghablaan ba turent ke dade booodiin dnlod kardiiim mishe file zir nevise jodashoo bediin….chon man khodam adsl am sharjie nemitooonam dobare download konam

  2. Farshad
    اکتبر 14, 2010 در 11:15 ب.ظ.

    من هر 15 پارت و دان کردم به همم وصل کردم ولی زیرنویس نداره حالا نمیدونم یا نداره یا نمیاد

  3. خانم گل
    اکتبر 15, 2010 در 10:53 ق.ظ.

    سلام خوبی الهه جون؟منم دان کردم ولی زیر نویس نداره هااااااااااا!الالن چیکار کنیم؟

    • اکتبر 17, 2010 در 10:01 ق.ظ.

      خانم گل جون الان دیگه درسته عزیزم.

  4. اکتبر 17, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    is there any soft sub for this

  5. اکتبر 17, 2010 در 2:43 ب.ظ.

    اپم_____________________________اپم____________________________
    بدو بیا تو.

    ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  6. paradiso
    اکتبر 17, 2010 در 7:36 ب.ظ.

    الهه جون و ايضا هانيه جون دست گلتون درد نکنه مي شه soft sub فارسي يا انگليسيشم بذاريد آخه با اين وضعيت نتم اگه بخوام دوباره 700-800 مگ دانلود کنم پدرم در مياد
    در هر صورت مرسي

  7. sasha
    اکتبر 17, 2010 در 9:06 ب.ظ.

    ممنووونم اما من دیگه اینترنتم نمیکشه دوباره دانبوود کنم میشه فایل جداشو بذارییین؟

    • مهیار
      اکتبر 19, 2010 در 3:46 ب.ظ.

      سلام
      من این فیلمو دانلود کردم همه تراکاشو. برنامه hjplit رو هم دارم .همه تراکا رو یه اسم میکنم بعد join رو که میزنم فقط یه تراک اول میاد. میشه یه کم توضیح بدین چیکار کنم خیلی ممنون

      sasha :
      ممنووونم اما من دیگه اینترنتم نمیکشه دوباره دانبوود کنم میشه فایل جداشو بذارییین؟
      </blockquot

      sasha :
      ممنووونم اما من دیگه اینترنتم نمیکشه دوباره دانبوود کنم میشه فایل جداشو بذارییین؟
      </blockquot

      sasha :
      ممنووونم اما من دیگه اینترنتم نمیکشه دوباره دانبوود کنم میشه فایل جداشو بذارییین؟
      </blockquot

      TOP-Lover :
      خانم گل جون الان دیگه درسته عزیزم.

      e>
      e>
      e>

  8. HoNeYeLi
    اکتبر 18, 2010 در 12:34 ق.ظ.

    Dustan, aslan emkanesh nist ke sub be surate joda gozashte beshe, vaghean sharmande!

  9. mely
    فوریه 19, 2011 در 1:32 ب.ظ.

    duste aziz man baraye danlode film moshkel daram . media fire password mikhad jayi ham pass ra nagozashtid agar bayad ozv shavam ta pass ra dashte basham beguyid chegunne ozv shavam.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

