بایگانی

Archive for نوامبر 3, 2010

SR Diary, Part 4: Before Kim Yuna appeared

نوامبر 3, 2010 9 دیدگاه

قسمت 4: تا قبل از اینکه کیم یونا بیاد…

سونگری بعد از اینکه کارآموز YG شد، یکی یکی با دیگر اعضای بیگ بنگ آشنا شد و هر کدام در برخورد اول او را تحت تاثیر قرار دادند. سونگری از اینکه جی دراگون بزرگ شده رو میدید خیلی تعجب کرده بود چون چیزی که او در تلویزیون دیده بود جی دراگون کوچک بود.

عکسی که جی دراگون در Me2Day خود گذاشته بود و در زیر عکس نوشته بود: بچه ها به ما میگن تام و جری، ولی نگاه کنید تام همیشه از جری میبره…

«وقتی من جیونگ هیونگ و یونگ به هیونگ رو دیدم، از دیدن جیونگ هیونگ خیلی تعجب کردم. اون چیزی که من از اون دیده بودم این بود که جیونگ خیلی بچه بود ولی اینکه حالا اون رو بزرگ شده میدیدم پیش خودم گفت: «وای، چقدر جی دراگون بزرگ شده» (خنده). رئیس یانگ به هر 6 نفرمون – هیون سونگ که الآن عضو گروه Beast هست هم باهمون بود –  گفت که تا یک سال دیگه میخواد ما Debut بشیم و پیشرفت کارمون تا وقت Debut با دوربین ضبط خواهد شد. او گفت که معلوم نیست که چند نفر در آخر انتخاب خواهند شد. این دیگه بستگی به کار ما داشت…» بیشتر بخوانید…

more of Big Bang @ handshake fanmeeting

نوامبر 3, 2010 3 دیدگاه

عکس های بیشتر از بیگ بنگ در فن میتینگ ژاپن

واقعا باید بگم که استایل جی دی حرف نداره, این close Up ها رو که دیدم زبونم بند اومده بود ….

وسایلی هم که به نمایش گذاشتند حرف نداشت, من یکی که همشون رو میخواستم … مخصوصا کلاه Nice to meet you ته یانگ رو که واقعا خوشگله ….

 

CR:bigbangheaven

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:Photo Gallery برچسب‌ها: , ,

Big Bang at Seoul Tokyo Music Festival 2010

نوامبر 3, 2010 9 دیدگاه

همونطور که قبلا گفته بودیم امروز فستیوال موزیک مشترک ژاپن و کره ست ,  (SBS , TBS) حالا این هم دوتا عکس از بیگ بنگ تو این مراسم

وای واقعا عجب استایلی , کف کردم به خدا 😉

مخصوصا تاپ خیلی تغییر کرده ^_^ تا حالا همچین مدل مویی نزده بود …. الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

خیلی دلم میخواد هرچی زودتر برای دانلود بیاد, اما فکر کنم باید اول fancamها رو ببینیم و تا  12 نوامبر صبر کنیم تا SBS پخش کنه …

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:Photo Gallery برچسب‌ها: , ,