خانه > BIGBANG Diary, News, Taeyang Diary, Uncategorized > TY Diary, Part 9: No more suffering.. now it’s time to give gifts

TY Diary, Part 9: No more suffering.. now it’s time to give gifts

این مصاحبه قبل از انتشار آلبوم ته یانگ بوده، پس تعجب نکنید!

قسمت نهم: درد کشیدن دیگه کافیه، حالا وقت دادن هدیه است.

به دنیا آمدن یه فرد با درد همراه است. نتیجه ی درد و رنج پارسال ته یانگ، البومی است که بزودی منتشر خواهد شد.

«دیگه داره به آخراش میرسه. میخوایم بهتریم آهنگ ها رو انتخاب کنیم. فکر کنم آلبومم 10 تا آهنگ داشته باشه.»

به خاطر آلبومش سختی ها و رنج هایی زیادی رو کشید. از اینکه همزمان برای آلبوم آماده بشه و فعالیت های گروهش رو دنبال کنه، هم از نظر فیزیکی و هم روانی دوران سختی رو گذروند. او مشقت های زیادی رو تحمل کرده تا آلبومی قابل قبول رو ارائه بده.

«فکر کنم بزودی آلبومم منتظر بشه. این اولین باره که آلبومی سولویی رو میدم، برای همین احساسش نسبت به مینی آلبوم و آهنگ های سینگل متفاوته.»

اون حتی میتونه علایق خودش پیاده سازی کنه.

«نمیتونم دقیق بگم که چه استایلی رو در آهنگ هام دنبال میکنم. وقتی گوشش بدید متوجه خواهید شد، شاید به نظر جدید هم بیاد. علاوه بر اینکه موسیقی های مرسوم رو در آلبومم دارم، موسیقی ای که خودم دنبال میکنم هم در اون هست. بیشتر آهنگ هام در قالب R&B هستند.»

موقعی که روی آلبومش کار میکرد از اینکه با دیگر اعضا نبود احساس خوبی نداشت، ولی حالا اینطور نیست.

«از اونجا که این اولین آلبوم کاملی است که با اسم من بیرون میاد، در این باره استرس زیادی دارم و زودرنج شدم. همین مورد باعث میشه بیشتر به این فکر کنم که چرا موسیقی رو دنبال میکنم. من موسیقی رو دنبال میکنم چون بهم احساس شادی وصف ناپذیری میده، ولی حالا این موسیقی اگه باعث بشه من درد بکشم، درست نیست.»

او برنامه های فشرده ای رو دنبال میکنه و در فکر اینه که انرژی موسیقیاییه خودش رو در کارش به کار ببره. او با این دردها است که بزرگ و بزرگ تر میشه.

«الآن احساس سبکی میکنم. راستش پارسال دوست داشتم به طرفدارهام بگم که برای روز تولدم چیزی نفرستید. از اینکه چیزی نداشتم که در مقابل بهشون بدم، ناراحت بودم. ولی حالا به زودی هدیه ای براشون دارم. از این بابت خیلی هیجان زده ام.»

Original article: here

Translate to English By: seungie @ tumblr

Translate to Persian By: Honeyeli @ BigBangLife.Wordpress.Com

  1. sara
    دسامبر 9, 2010 در 1:07 ق.ظ.

    سلام هانيه جون خوبي؟ميدوني من چطوري وبتو پيدا كردم داستان داره داشتم تو وبايي كه خيلي وقت پيش سيو كرده بودم ميگشتم كه به وبي رسيدم كه ميخواست يه فن كلاب براي دبل اس درست كنه اونجا نظرتو ديدم بعدم اومدم سايت قبليت از سايت قبليتم ادرس اينجارو پيدا كزدم اقعا كارتون حرف نداره خيليييييي عاليه مخصوصا اين خاطرات اعضا خيلي جالبه دستت خيلييي درد نكنه راستي اون موقع قرار بود به اونا كمك كني از روي نظرات ميگم الان تو اون وبم نويسنده اي؟اصلا به جز بيگ بنگ از گروهي مثلا همين دبل اس خوشت مياد؟

  2. دسامبر 9, 2010 در 1:55 ق.ظ.

    دوباره فیلی کردن؟عجب آدماییییییییییییییییییییییی…ایش اعصابم خورد شد
    ول نمیخوان بکنن به خدا…پس فردا ما هم فیلتر میشیم و کلا» بدبخت
    نمیفهمن که…کشکی کشکی برای خودشون فیلی میکنن
    امیدوارم موفق باشین:(

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

