خانه > Variety Shows, Videos > Ki Kwang & Jung Juri – I Need a Boy Parody – Star Dance Battle

Ki Kwang & Jung Juri – I Need a Boy Parody – Star Dance Battle

امسال برنامه ی Star Dance Battle به مناسبت روز چه سوک برگزار شد. گروه های خیلی کمی در برنامه شرکت کرده بودند. بچه های ما هم هیچکدوم مثل پارسال در برنامه حضور نداشتند، ولی Parody خیلی خنده داری توسط Jung Juri و Ki Kwang گروه Beast برای I Need a Girl به نام I Need a Boy اجرا شد با این تفاوت که جونگ جوری قسمتیه رقص ته یانگ رو میرفت و کی کوانگ رقص جی های رو! من که همیشه از Parody های جونگ جوری خیلی خوشم اومده…

دانلود ویدئو (21.48 MB):

DOWNLOAD AVI

دسته‌ها:Variety Shows, Videos برچسب‌ها: , , ,
  1. سپتامبر 24, 2010 در 11:05 ق.ظ.

    سلام هانیه جون
    خوبی عزیزم؟؟؟؟
    وای من دیشب نشتم کل رقص ها رو دیدم این خیلی خنده دار و باحال بود Kikwang خیلی بامزه شده جدیدا خوشم اومده ازش..
    دیدی چه جوری همه نگاشون میکردننننننن..
    هانی جون 2AM Changmin Jinwoon & Beast Kikwang اینو دیدی؟اینم خیلی خنده داره ماله Dance Battle نیست..

    • Honeyeli
      سپتامبر 24, 2010 در 8:55 ب.ظ.

      سلام سارا جونم خوبی؟
      من خیلی kikwang رو دوست دارم عضو مورد علاقم از گروه BEAST هست.
      من اون اجرایی رو که میگی ندیدم متاسفانه…

      • سپتامبر 24, 2010 در 11:12 ب.ظ.

        دوباره سلام
        من از kikwang(جدیدا خیلی خوشم اومده) وJunhyung(رنگ موشو عوض کرده خوشگل شده)و Doojoon خوشم میاد
        تیزر جدیدشون رو دیدی؟
        وای حتما این کلیپ رو ببین خیلی باحاله.

      • Honeyeli
        سپتامبر 25, 2010 در 1:00 ق.ظ.

        من بعد از kikwang از Jang Hyun Seung و Son Dong Woon خوشم میاد. آره تیزرشون رو دیدم به نظر خیلی باحال میاد :X و بی صبرانه منتظرم. 😉

  2. سپتامبر 24, 2010 در 12:18 ب.ظ.

    Ahahahaha
    kheili bahal bood
    vay man az juri motenaferam ba oon ghiafash too dance battle sale pish halam azesh baham khord ba oon harkate zeshto zanandash ye lahze az dokhtar boodanam khejalat keshidam. vali in yeki kheili bahal bood!!! hehehe

    • Honeyeli
      سپتامبر 24, 2010 در 8:56 ب.ظ.

      عسل جونم همه میدونند جوری چه اخلاقی داره. کلا مدل همینه!! من که مشکلی باهاش ندارم چون خیلی باحاله 😉

  3. عاطفه
    سپتامبر 24, 2010 در 2:16 ب.ظ.

    وقتي كيكوانگ بوسش كرد كه ديگه نهايت خنده بود
    نميدونم چرا ولي من جونگ جوري هر كارم بكنه ازش بدم نمياد . اصلا نميشه ازش انتظار داشت كه سنگين باشه

    • Honeyeli
      سپتامبر 24, 2010 در 8:57 ب.ظ.

      من هم همینطور تازه به نظر من خیلی هم باحاله… 😉

  4. melika
    سپتامبر 24, 2010 در 7:47 ب.ظ.

    سلام ممنوونم خیلیی قشنگ بوووود و خیلیی خنده دار:))

  5. sasha
    سپتامبر 24, 2010 در 7:48 ب.ظ.

    salam bebakhshiiid mishe zirnevise filme in to the fire va 19 ro bezariin?

    • Honeyeli
      سپتامبر 24, 2010 در 8:58 ب.ظ.

      حتما!! هر وقت زیرنویسش اومد ترجمش میکنیم.

  6. melika
    سپتامبر 24, 2010 در 8:22 ب.ظ.

    راستی میشه فیلم haru اگر واسه دانلودش اوومد با زیر نویس پارسی بذارییین؟؟

    • Honeyeli
      سپتامبر 24, 2010 در 8:59 ب.ظ.

      باشه ملیکا جون حتما

  7. سپتامبر 24, 2010 در 10:13 ب.ظ.

    ممنونم عالیییییییییییییییییییییییییییییییی بود.

    اپم___________________________اپم____________________________
    بدو بیا تو.

  8. خانم گل
    سپتامبر 25, 2010 در 1:29 ب.ظ.

    واییییییییییییییییییی خدایا این زنه خیلی جلفه ولی من نمیدونم چرا من از هیشکی متنفر نیستم!هه هه خیلی باحال بود من گروه بیست رو خیلی دوست دارم اما متاسفانه اسماشون رو نمیدونم!راستی میشه بپرسم عسل منظورش کدوم دنس بتل هست؟میشه اونم برا دان بزارین؟هااااااااااااااان راستی هانیه جونم من یه درخواستی داشتم ببین اون دنس بتلی که قبلا گذاشته بودین یادته؟من اونو تاحالا دو بار دان کردم ولی هر دو بارم نتونستم به هم متصلشون کنم و فقط پارت اول رو برام نشون میده میشه به من لینک کاملش رو بدی؟یعنی خودش به هم متصل باشه حجمش هر چقدرم که باشه مهم نیست باشه؟ه هم چنین اگه بشه همون دنس بتلی که عسل جون گفت رو هم می خوام باشه؟اگه بدون پارت بندی باشه بهتره!وایییی من چقدر حرف زدم ببخشید!راستی کنکورت چطور شد؟من پشت کنکور موندم!هییییییییییی خوب دیگه زیادی حرف زدم هه ههبای هانیه جونم!

    • Honeyeli
      سپتامبر 25, 2010 در 9:28 ب.ظ.

      سلام خانم گل خوبی؟
      من نمیدونم عسل جون کدوم دنس بتل رو میگه عزیزم. برای چسبوندن اون فایها هم نیاز به برنامه ی hjsplit داری. امتحان کردی؟ اگر امتحان کردی و نشده رو بهم بگو تا واست کامل توضیح بدم اصلا سخت نیست عزیزم 😉

  9. tiam
    سپتامبر 26, 2010 در 10:44 ب.ظ.

    سلام من اينو همون روز كه در اومد ديدم اين قيمتش اخر كركر خندست من كه وقتي به اين جاش رسيد ار خنده مردم

    راستي به منم سر بزن باي

    http://korean-vip.blogfa.com

    • Honeyeli
      سپتامبر 27, 2010 در 5:02 ق.ظ.

      چشم عزیزم حتما سر میزنم

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه