خانه > Uncategorized > G-Dragon’s 3rd Question for VIPs

G-Dragon’s 3rd Question for VIPs

جی دی تو سایت YG سومین سوالش رو از VIPها پرسیده:


آیا حتی بعد از 10 سال هنوز مطمئن و دلگرم هستید؟
(یعنی آیا شما بعد از 10 سال هم به VIP بودن خودتون مطمئن هستید؟)

برای جواب دادن به این سوال میتونید برید http://www.ygbigbang.com/1460days

من که مطمئنم تا وقتی Bigbang باشه من هم هستم, حتی بعد از اون هم هستم, تا آخر عمرم.
جواب من که این بود: definitely YES,I’ll be VIP until BIGBANG exists,until I’m alive.please be like this even after 100 years
شما هم جوابتون رو بگید.

CR: alee @ ibigbang

دسته‌ها:Uncategorized برچسب‌ها: , , , ,
  1. farshad
    آگوست 26, 2010 در 5:56 ق.ظ.

    حالا چرا ده سال تو بگو صد سال ما همیشه وی آی پی میمونیم مرسی الهه منم نوشتم براش
    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  2. آگوست 26, 2010 در 6:12 ق.ظ.

    I’m VIP For Ever

  3. آگوست 26, 2010 در 6:13 ق.ظ.

    چون فعلا نمیتونم اونجا بنویسم اینجا میگم 😉

  4. EmE
    آگوست 26, 2010 در 7:12 ق.ظ.

    این چه حرفیه؟!!! معلومه تا وقتی اون ها باشند یا ما باشیم!…

  5. آگوست 26, 2010 در 11:04 ق.ظ.

    شما همیشه گروه را با هم نگه دارید
    VIPها از جاشون تکون نمیخورند
    BIGBANG&VIP forever

  6. آگوست 26, 2010 در 2:01 ب.ظ.

    خيلي روي اين 10 سال تاكيد دارند
    وقتي آدم يه گروهو از روي استعدادشون انتخاب كنه تا آخر عمرش طرفدارشونه

  7. Parastoo
    آگوست 26, 2010 در 3:55 ب.ظ.

    واووووو این بچه چه سوال های کلیدی ای میپرسه! :O

    VIP بودن که رو قلب ما حک شده, منکه اگه خودمم بخوام نمیتونم ازش کنار بگشم!
    شاید کم و زیاد داشته باشه اما از بین رفتنی نیست…!

    البته تمام اینا فقط برا یه VIP واقعی صدق میکنه نه یه طرفدار سرسری…! 😉

    • آگوست 27, 2010 در 1:38 ق.ظ.

      پرستو جونم یه سوال؟! همینجوری کنجکاو شدم، شاید هم قبلا پرسیدم ازت یادم نیست:D میتونم بپرستم چند سالته؟!! 😉

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه