خانه > Photo Gallery, Uncategorized > 2NE1 New Pictures

2NE1 New Pictures

عکس های جدید 2NE1 برای تقویم ماه جوئن و آوریل

اینم یه عکس جدید از مینزی با دارا توی مجله ی cosmopolitan

دسته‌ها:Photo Gallery, Uncategorized برچسب‌ها: ,
  1. بروس
    آوریل 17, 2010 در 7:12 ب.ظ.

    سلام ببين خانمي اين ويديوها رو ميزاري ام پي تري رو هم بزار كه از آهنگش خوشمون اومد ويديوش رو هم دانلود كنيم ممنون
    همه ی آهنگهای بیگ بنگ در وبلاگ هست قسمت تمام آلبومهای گروه بیگ بنگ هر آهنگی رو خوشتون اومد میتونید از اونجا پیدا کنید

  2. فرشاد
    آوریل 17, 2010 در 8:19 ب.ظ.

    ممنون طراوت خانم

  3. آوریل 17, 2010 در 9:18 ب.ظ.

    دارا مثل همیشه ننننممممممممککککککککککککککککک
    خیلی خیلی مرسی

  4. آوریل 17, 2010 در 9:36 ب.ظ.

    وااااااااااااااااااااااااای طراوت جونم میسی عالی بود عزیزم خیلی خیلی ممنون

  5. Niloufar
    آوریل 19, 2010 در 1:34 ق.ظ.

    سلام خانمی ، خسته نباشی و ممنون از مطالب زیبا و به روزت
    راستش من تازه با گروه Big Bang آشنا شدم و شدیدا ازشون خوشم اومده
    فقط اینجا یه سوال برام پیش اومده اونم اینکه من تو بعضی پستات خوندم 2NE1 رو خواهرای Big Bang گفته بودی ، جریان این چیه؟
    من الان دارم از فضولی میمیرم ، ممنون میشم اگر اطلاعات بیشتری در این رابطه بدیهانیه:سلام نیلوفر جان خوبی؟
    چه خوب که از بیگ بنگ خوشتون اومده
    جریانش اینه که این دو گروه یعنی بیگ بنگ و 2NE1 از یک شرکت(YG) هستند به همین دلیل ما و خودشون میگیم که خواهر و برادرند
    حتی 2NE1 رو به female big bang میشناسند

  6. EmE --> برای نیلوفر
    آوریل 19, 2010 در 6:43 ق.ظ.

    سلام نیلوفر جان. واقعاً سلیقه ی خوبی داری. از اینکه به جمع بیگ بنگی ها اضافه شدی تبریک میگم.
    خواستم توضیحی راجع به سئوالت داده باشم:
    کره ای ها اصولاً فرهنگی دارند که هر وقت با یکدیگر خیلی صمیمی هستند همدیگر را خواهر و برادر صدا میزنند. (برادر بزرگتر را اوپا میگویند، برادر کوچکتر را دونگ سنگ، برادری که خیلی به آن احترام میگذارند اورابونی و … – خواهر بزرگتر رو نونا، خواهر همسن یا کوچتر رو اوونی و …) و اگر به این نام ها همدیگر رو صدا کردند نسبت به هم احساس مسئولیت نیز پیدا میکنند مثل خواهر و برادر خونی!!!
    رئیس شرکت YG خانواده ای را تحت عنوان YGFAMILY بوجود آورده و همین باعث شده که افراد این شرکت خود را خانواده ی بزرگی بدونند. مخصوصاً گروه 2NE1 و بیگ بنگ خیلی با هم جور هستند. چون یکی از اعضای گروه 2NE1 در چندین آهنگ بیگ بنگ قبل تشکیل گروه 2NE1 همکاری داشته و معرفی گروه 2NE1 به آهنگ LOLLIPOP بود که مشترکاً با بیگ بنگی ها خواندند و بعد از اون در یکی از برنامه ی موسیقی تلویزیونی آهنگ LAST FAREWELL (از آهنگ های بیگ بنگ) رو خواندند و همین باعث شد که اون ها رو به عنوان بیگ بنگی های مونث یا خواهران بیگ بنگ بنامند.

  7. Niloufar
    آوریل 19, 2010 در 2:03 ب.ظ.

    مرسی هانیه جون و ممنون از توضیح کاملت EmE عزیز …
    من هر روز که میگذره بیشتر و بیشتر از بیگ بنگ خوشم میاد
    راستش رو بخوایین من مدت طولانی ای هست که با کره ای ها آشنا هستم ، فیلماشون و موسیقیشون ، ولی تا به حال سعی نکرده بودم بیگ بنگی رو خووووب بشناسم شناخت کاملی ازشون نداشتم ولی این وبلاگ خیلی تصادفی باعث شد من اونها رو خوب بشناسم و واقعا عاشق تک تک آهنگا و موزیک ویدئوهاشون بشم
    و حالا متوجه شدم اونها فن های مهربونی مثل شما رو هم دارن
    باز از جوابتون به سوالم یه دنیا ممنونخواهش میکنم عزیزم
    خیلی خوشحالم که از بیگیا خوشت میاد واقعا بشناسیشون دیگه ازشون جدا نمیشی
    من هم خیلی وقته و لی دقیقا 2ماهی میشه دیگه نمیتونم ازشون دل بکنم
    خواهش میکنم
    من هم یک دنیا ممنونم به وبلاگه ما میای

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه